Ayazağa Veteriner Kliniği

Ayazağa Veteriner Hakkında Ayazağa, İstanbul’un Sarıyer ilçesine bağlı bir mahallesidir. Ayazağa ve Huzur mahallelerinden oluşan İstanbul’un Ayazağa semti Sarıyer ilçesine bağlıdır ve İstanbul’da Avrupa yakasında yer almaktadır. 2012 yılında alınan kararla Şişli ilçesinden ayrılarak Sarıyer ilçesine bağlanmıştır.

Caka Veteriner Hakkında

Caka Veteriner Kliniği 2017 yılında Maslak Ayazağa’da hizmet vermeye başlamıştır. Ayazağa’da bulunan veteriner kliniğimizde üst düzey teknolojik hizmet olanakları ile minik dostlarımıza birçok konuda hizmet verilmektedir. Muayene, teşhis, laboratuvar ünitesi, dijital röntgen-CR, gazlı anestezi cihazı ve yoğun bakım ünitesinden oluşan operasyon bölümü, fizik tedavi, yatılı tedavi, eve servis, pet kuaför ve pet shop bölümleri ile Ayazağa bölgesinde dostlarımızın tüm gereksinimlerini karşılamaktadır. Ayazağa’da bulunan veteriner kliniğimiz hafta içi ve Cumartesi günleri 10:00 – 21:30 ile Pazar günleri 10:00 – 20:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. Ayazağa bölgesinde veteriner hizmeti almak isteyenler veteriner kliniğimizi ziyaret edebilir ve detaylı bilgilendirme alabilirler.

Ayazağa’dan Caka Veteriner Kliniği’ne Ulaşım
    Ayazağa’da hizmet veren veteriner kliniğimize gelmek isterseniz kullanabileceğiniz otobüs hatları şu şekildedir:
  • 41A - AYAZAĞAKÖYÜ - MASLAK
  • 41AT - AYAZAĞAKÖYÜ - DAVUTPAŞA YILDIZ TEKNIK ÜNIVERSITESI
  • 41C - AYAZAĞAKÖYÜ – SARIYER
  • 41E - AYAZAĞAKÖYÜ – KABATAŞ
  • 41M - AYAZAĞAKÖYÜ – MECIDIYEKÖY
  • 41Y - AYAZAĞAKÖYÜ - KAĞITHANE – YENIKAPI
Metro ile ulaşım ise;

Yenikapı-Hacıosman hattı ile bölgeye ulaşım sağlayabilirsiniz. İTU Ayazağa ya da Ataürk Oto Sanayi duraklarından birini tercih ederek Ayazağa’da bulunan veteriner kliniğimize ulaşabilirsiniz.