Adres: Maslak Mah. Akasya Sk. Eclipse C Blok No:2 Maslak/İstanbul

LABORATUVAR

Kliniğimizde makroskobik ve mikroskobik teşhis yöntemleri, hastalık test kitleri ve laboratuvar muayene yöntemleri kullanılmaktadır.

mikrocip-veteriner

AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI

Sağlıklı ağız ve diş yapısının sürekli korumak için veteriner hekim gözetiminde kaliteli beslenmeyle mümkün olur.

rontgen-veteriner

DİJİTAL RÖNTGEN

Kliniğimizde CR cihazı ve yüksek frekans özelliğine sahip x ray cihazı ile görüntüleme yapılmaktadır.

AŞILAMA VE AŞI TAKİBİ

Kliniğimize gelen hastaların bütün bilgilerini aşı kayıt sistemimize kaydederek randevunuzdan bir gün önce sizi bilgilendiriyoruz.

724-veteriner

CERRAHİ OPERASYONLAR

Kliniğimizde tüm Cerrahi operasyonlar yüksek standartlarda Modern donanımına sahip ameliyathane koşullarında yapılmaktadır.

ACİL MÜDAHALE

mikrocip-veteriner

MİKROÇİP UYGULAMASI

Mikroçip yaklaşık bir pirinç tanesi büyüklüğünde, bir enerji kaynağına ihtiyaç duymayan  bir cihaz tarafından gönderilen sinyallere karşılık olarak yerleştirilen mikro cihazlardır.

veteriner-teshis

TEŞHİS TEDAVİ

Teşhis Tedavi Hizmetimiz Modern Veteriner Tıbbın gereklerine uygun olarak, deneyimli hekimlerimiz tarafından, sağlıklı, profesyonel ve hijyenik bir ortamda gerçekleştirilmektedir.

YATILI TEDAVİ

Hasta yatış ünitemizdeki tüm hastalarımız, hospitalizasyon sebepleri göz önüne alınmaksızın her gün en az 2 kere rutin olarak muayene edilir.

yurt-disi-veteriner

YURT DIŞI ÇIKIŞ İŞLEMLERİ

Kliniğimizde hayvanınızı Yurt Dışına çıkarabilmeniz için gerekli olan mikroçip, Parazit ilaçları, Kuduz ve Kuduz titrasyon testi hizmetleri verilmektedir.